Poveste din spatele Rolls Royce. Și cum un rege indian a transformat mașina într-una de gunoi - LIFE.ro
Mergi la conținut

De ce este nevoie pentru a deveni un brand de succes în lumea de astăzi? Să ai o poveste care merită spusă? Sau poate o istorie de succes care s-a întâmplat cu mult timp în urmă? Poate că răspunsul este ascuns undeva în strategia de marketing remarcabilă care poate transforma fiecare produs într-o piesă de succes. În cele din urmă, este și consecvența în calitate un factor crucial?

Aceasta este o poveste despre un brand care fuzionează fiecare dintre aceste elemente pentru a le transforma într-o experiență de produs impecabilă care va persista mai bine de o sută de ani.

Aceasta este povestea brand-ului Rolls-Royce.

Rolls-Royce este un brand de lux britanic fondat în anul 1906. A început ca o companie producătoare de mașini, dar în cele din urmă a devenit o firmă de inginerie care a creat o serie de alte produse, cum ar fi elicoptere, motoare de avioane și centrale nucleare.

Istoria mărcii Rolls-Royce

Totul a început cu creierul din spatele mărcii, Henry Royce. După ce a lucrat în mai multe companii care au furnizat soluții electrice în anii 1880, Henry Royce a decis că ar trebui să iasă pe piață cu propriul set de produse.

Cu economii de doar 20 de lire, el s-a asociat cu Ernest Claremont și cu cele 50 de lire sterline ale sale, pentru a înființa o afacere ce avea ca obiect de activitate proiectarea de fitinguri electrice casnice. Atelierul lor era situat pe strada Cooke din Hulme, Manchester și se numeau F.H. Royce and Company. Curând după aceea, compania a început să producă macarale și dinamuri electrice. Cu toate acestea, din cauza concurenței mari pe segmentul dinamurilor din acea perioadă, Royce a început să se gândească la altceva pentru a persista pe piață.

Citește și: Fondatorul Bentley, creatorul motoarelor avioanelor de luptă din primul Război Mondial și al unuia dintre cele mai luxoase autoturisme ale începutului de secol XX

Fascinat de toate lucrurile mecanice, Royce a început să exploreze mașinile cu motor și a început să rearanjeze și să îmbunătățească modelele pe care le-a achiziționat. Aceste versiuni îmbunătățite nu au fost suficiente pentru a-i potoli apetitul nesfârșit pentru a construi și i-au incitat în minte ideea de a-și fabrica propriul vehicul. Royce a reușit să creeze 2 vehicule care au fost date ulterior lui Ernest Claremont și Henry Edmunds. La acea vreme, Edmunds era unul dintre directorii companiei și s-a întâmplat să fie un prieten drag al lui Charles Rolls. De fapt, Edmunds i-a arătat mașina lui Royce lui Rolls, care avea un showroom auto în Londra.

Deși principalul interes al lui Rolls erau mașinile cu trei și patru cilindri, el a arătat un interes destul de ciudat pentru mașina lui Royce care avea un motor cu doi cilindri. Interesul său a dus la prima întâlnire simbolică, pe 4 mai 1904, la hotelul Midland din Manchester, între el și Henry Royce, care a constituit un parteneriat care a produs una dintre cele mai magnifice mașini din lume.

De ce este nevoie pentru a deveni un brand de succes în lumea de astăzi? Să ai o poveste care merită spusă? Sau poate o istorie de succes care s-a întâmplat cu mult timp în urmă? Poate că răspunsul este ascuns undeva în strategia de marketing remarcabilă care poate transforma fiecare produs într-o piesă de succes. În cele din urmă, este și consecvența în calitate un factor crucial? Aceasta este o poveste despre un brand care fuzionează fiecare dintre aceste elemente pentru a le transforma într-o experiență de produs impecabilă care va persista mai bine de o sută de ani. Aceasta este povestea brand-ului Rolls-Royce. Rolls-Royce este un brand de lux britanic fondat în anul 1906. A început ca o companie producătoare de mașini, dar în cele din urmă a devenit o firmă de inginerie care a creat o serie de alte produse, cum ar fi elicoptere, motoare de avioane și centrale nucleare. Istoria mărcii Rolls-Royce Totul a început cu creierul din spatele mărcii, Henry Royce. După ce a lucrat în mai multe companii care au furnizat soluții electrice în anii 1880, Henry Royce a decis că ar trebui să iasă pe piață cu propriul set de produse. Cu economii de doar 20 de lire, el s-a asociat cu Ernest Claremont și cu cele 50 de lire sterline ale sale, pentru a înființa o afacere ce avea ca obiect de activitate proiectarea de fitinguri electrice casnice. Atelierul lor era situat pe strada Cooke din Hulme, Manchester și se numeau F.H. Royce and Company. Curând după aceea, compania a început să producă macarale și dinamuri electrice. Cu toate acestea, din cauza concurenței mari pe segmentul dinamurilor din acea perioadă, Royce a început să se gândească la altceva pentru a persista pe piață. Fascinat de toate lucrurile mecanice, Royce a început să exploreze mașinile cu motor și a început să rearanjeze și să îmbunătățească modelele pe care le-a achiziționat. Aceste versiuni îmbunătățite nu au fost suficiente pentru a-i potoli apetitul nesfârșit pentru a construi și i-au incitat în minte ideea de a-și fabrica propriul vehicul. Royce a reușit să creeze 2 vehicule care au fost date ulterior lui Ernest Claremont și Henry Edmunds. La acea vreme, Edmunds era unul dintre directorii companiei și s-a întâmplat să fie un prieten drag al lui Charles Rolls. De fapt, Edmunds i-a arătat mașina lui Royce lui Rolls, care avea un showroom auto în Londra. Deși principalul interes al lui Rolls erau mașinile cu trei și patru cilindri, el a arătat un interes destul de ciudat pentru mașina lui Royce care avea un motor cu doi cilindri. Interesul său a dus la prima întâlnire simbolică, pe 4 mai 1904, la hotelul Midland din Manchester, între el și Henry Royce, care a constituit un parteneriat care a produs una dintre cele mai magnifice mașini din lume. Istoria modernă a autoturismelor Rolls-Royce Deși poartă același nume, mașinile Rolls-Royce pe care le cunoaștem astăzi nu au nicio legătură directă cu mașinile de marcă care au fost fabricate înainte de 2003. Fiecare vehicul care a fost produs înainte de 2003 a intrat sub brandul Bentley Motors Limited, o subsidiară a Volkswagen. AG. În 1998, BMW a cumpărat în totalitate Rolls-Royce Motor Cars Limited după ce a licențiat toate drepturile de branding și logo de la Rolls-Royce Holdings. BMW a dobândit, de asemenea, drepturile Spirit of Ecstasy, sculptura care a fost plasată pe fiecare mașină fabricată sub numele de marcă Rolls-Royce. Ornamentul bonetei înfățișează o femeie care se aplecă înainte în timp ce brațele ei se întind în spate. Pe brațele ei întinse sunt bucăți de îmbrăcăminte care seamănă cu aripi. Brandul Rolls-Royce este un simbol al luxului și, prin urmare, mantra companiei este că fiecare detaliu încorporat în vehiculele lor este o poveste de lux în sine. De fapt, materialele companiei utilizate pentru realizarea fiecărei componente sunt superioare și plasticul nu se găsește nicăieri în construcție. Când auzim numele Rolls-Royce, ne vine imediat în minte o imagine. Această imagine este pictată prin povestea acestei mașini regale și este asociată cu marca care hrănește un stil de viață superior. Povestea prințului indian care a transformat mașina Rolls-Royce în mașină de curățat strada O imagine cu o mașină Rolls-Royce de care sunt atașate două mături, a circulat o vreme în Social Media, fiind etichetată mașina prințului indian ce curăța străzile, pe la 1930. Povestea spune așa: Un prinț indian, foarte indignat că a fost insultat de un vânzători de mașini într-un show-room din Londra, pe motiv că nu-și permite o așa mașină luxoasă, a comandat 10 astfel de autoturisme. În momentul în care au ajuns în țara lui, le-a donat către municipalitatea din New Delhi, le-a atașat mături și le-a scos în oraș ca să curețe străzile.

Istoria modernă a autoturismelor Rolls-Royce

Deși poartă același nume, mașinile Rolls-Royce pe care le cunoaștem astăzi nu au nicio legătură directă cu mașinile de marcă care au fost fabricate înainte de 2003. Fiecare vehicul care a fost produs înainte de 2003 a intrat sub brandul Bentley Motors Limited, o subsidiară a Volkswagen. AG.

În 1998, BMW a cumpărat în totalitate Rolls-Royce Motor Cars Limited după ce a licențiat toate drepturile de branding și logo de la Rolls-Royce Holdings. BMW a dobândit, de asemenea, drepturile Spirit of Ecstasy, sculptura care a fost plasată pe fiecare mașină fabricată sub numele de marcă Rolls-Royce. Ornamentul bonetei înfățișează o femeie care se aplecă înainte în timp ce brațele ei se întind în spate. Pe brațele ei întinse sunt bucăți de îmbrăcăminte care seamănă cu aripi.

De ce este nevoie pentru a deveni un brand de succes în lumea de astăzi? Să ai o poveste care merită spusă? Sau poate o istorie de succes care s-a întâmplat cu mult timp în urmă? Poate că răspunsul este ascuns undeva în strategia de marketing remarcabilă care poate transforma fiecare produs într-o piesă de succes. În cele din urmă, este și consecvența în calitate un factor crucial? Aceasta este o poveste despre un brand care fuzionează fiecare dintre aceste elemente pentru a le transforma într-o experiență de produs impecabilă care va persista mai bine de o sută de ani. Aceasta este povestea brand-ului Rolls-Royce. Rolls-Royce este un brand de lux britanic fondat în anul 1906. A început ca o companie producătoare de mașini, dar în cele din urmă a devenit o firmă de inginerie care a creat o serie de alte produse, cum ar fi elicoptere, motoare de avioane și centrale nucleare. Istoria mărcii Rolls-Royce Totul a început cu creierul din spatele mărcii, Henry Royce. După ce a lucrat în mai multe companii care au furnizat soluții electrice în anii 1880, Henry Royce a decis că ar trebui să iasă pe piață cu propriul set de produse. Cu economii de doar 20 de lire, el s-a asociat cu Ernest Claremont și cu cele 50 de lire sterline ale sale, pentru a înființa o afacere ce avea ca obiect de activitate proiectarea de fitinguri electrice casnice. Atelierul lor era situat pe strada Cooke din Hulme, Manchester și se numeau F.H. Royce and Company. Curând după aceea, compania a început să producă macarale și dinamuri electrice. Cu toate acestea, din cauza concurenței mari pe segmentul dinamurilor din acea perioadă, Royce a început să se gândească la altceva pentru a persista pe piață. Fascinat de toate lucrurile mecanice, Royce a început să exploreze mașinile cu motor și a început să rearanjeze și să îmbunătățească modelele pe care le-a achiziționat. Aceste versiuni îmbunătățite nu au fost suficiente pentru a-i potoli apetitul nesfârșit pentru a construi și i-au incitat în minte ideea de a-și fabrica propriul vehicul. Royce a reușit să creeze 2 vehicule care au fost date ulterior lui Ernest Claremont și Henry Edmunds. La acea vreme, Edmunds era unul dintre directorii companiei și s-a întâmplat să fie un prieten drag al lui Charles Rolls. De fapt, Edmunds i-a arătat mașina lui Royce lui Rolls, care avea un showroom auto în Londra. Deși principalul interes al lui Rolls erau mașinile cu trei și patru cilindri, el a arătat un interes destul de ciudat pentru mașina lui Royce care avea un motor cu doi cilindri. Interesul său a dus la prima întâlnire simbolică, pe 4 mai 1904, la hotelul Midland din Manchester, între el și Henry Royce, care a constituit un parteneriat care a produs una dintre cele mai magnifice mașini din lume. Istoria modernă a autoturismelor Rolls-Royce Deși poartă același nume, mașinile Rolls-Royce pe care le cunoaștem astăzi nu au nicio legătură directă cu mașinile de marcă care au fost fabricate înainte de 2003. Fiecare vehicul care a fost produs înainte de 2003 a intrat sub brandul Bentley Motors Limited, o subsidiară a Volkswagen. AG. În 1998, BMW a cumpărat în totalitate Rolls-Royce Motor Cars Limited după ce a licențiat toate drepturile de branding și logo de la Rolls-Royce Holdings. BMW a dobândit, de asemenea, drepturile Spirit of Ecstasy, sculptura care a fost plasată pe fiecare mașină fabricată sub numele de marcă Rolls-Royce. Ornamentul bonetei înfățișează o femeie care se aplecă înainte în timp ce brațele ei se întind în spate. Pe brațele ei întinse sunt bucăți de îmbrăcăminte care seamănă cu aripi. Brandul Rolls-Royce este un simbol al luxului și, prin urmare, mantra companiei este că fiecare detaliu încorporat în vehiculele lor este o poveste de lux în sine. De fapt, materialele companiei utilizate pentru realizarea fiecărei componente sunt superioare și plasticul nu se găsește nicăieri în construcție. Când auzim numele Rolls-Royce, ne vine imediat în minte o imagine. Această imagine este pictată prin povestea acestei mașini regale și este asociată cu marca care hrănește un stil de viață superior. Povestea prințului indian care a transformat mașina Rolls-Royce în mașină de curățat strada O imagine cu o mașină Rolls-Royce de care sunt atașate două mături, a circulat o vreme în Social Media, fiind etichetată mașina prințului indian ce curăța străzile, pe la 1930. Povestea spune așa: Un prinț indian, foarte indignat că a fost insultat de un vânzători de mașini într-un show-room din Londra, pe motiv că nu-și permite o așa mașină luxoasă, a comandat 10 astfel de autoturisme. În momentul în care au ajuns în țara lui, le-a donat către municipalitatea din New Delhi, le-a atașat mături și le-a scos în oraș ca să curețe străzile.

Brandul Rolls-Royce este un simbol al luxului și, prin urmare, mantra companiei este că fiecare detaliu încorporat în vehiculele lor este o poveste de lux în sine. De fapt, materialele companiei utilizate pentru realizarea fiecărei componente sunt superioare și plasticul nu se găsește nicăieri în construcție.

Când auzim numele Rolls-Royce, ne vine imediat în minte o imagine. Această imagine este pictată prin povestea acestei mașini regale și este asociată cu marca care hrănește un stil de viață superior.

Povestea prințului indian care a transformat mașina Rolls-Royce în mașină de curățat strada

O imagine cu o mașină Rolls-Royce de care sunt atașate două mături, a circulat o vreme în Social Media, fiind etichetată mașina prințului indian ce curăța străzile, pe la 1930.

Povestea spune așa: Un prinț indian, foarte indignat că a fost insultat de un vânzător de mașini într-un show-room din Londra, pe motiv că nu-și permite o așa mașină luxoasă, a comandat 10 astfel de autoturisme.

Rolls RoyceAC

În momentul în care au ajuns în țara lui, le-a donat către municipalitatea din New Delhi, le-a atașat mături și le-a scos în oraș ca să curețe străzile.

Foto: Depositphotos.com

Share this article

Pe aceeași temă

Citește mai multe


Creșterea taxelor | Ce se întâmplă cu banii de pensii ai românilor și cu investițiile la bursă
Cu investiții totale de 23,5 mld. lei pe bursă – adică aproape un sfert din banii de pensii private ai românilor – fo...
Creșterea taxelor | Biriș pune punctul pe ”i”: Pierdem miliarde din PNRR sau supărăm mediul de afaceri?
Pus în fața unui deficit bugetar scăpat de sub control, Guvernul României are în prezent de ales: crește impozitele ș...
Cum se simte oboseala cauzată de cancer. Apare aproape în toate tipurile de neoplasme avansate
Cum se simte oboseala de la cancer? Oboseala este un simptom comun al cancerelor avansate, însă acest tip de oboseală...
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu Sectorul fu...
Animalul de companie are o respirație urât mirositoare? Iată câteva cauze
Nimic nu se compară cu afecțiunea câinelui, cu excepția cazului în care animalul de companie are un caz grav de halit...
Cum dansează pe manele mireasa lui Oțil și nașa Roxana Ionescu. Ramona Olaru și Diana Munteanu, campioane și ele
Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu au făcut cununia religioasă duminică, 30 iulie, la 2 ani de când au devenit soț și s...
Spune-le și altora