Show-ul tv “The Mickey Mouse Club”, într-o nouă variantă difuzată de Facebook
Show-ul american de televiziune “The Mickey Mouse Club”, care făcea senzaţie în anii ’50, când a fost lansat, şi apoi în anii ’90, cân a fost reluat, va fi difuzat, într-o nouă variantă, începând cu sfârşitul acestei veri, anunţă Hollywood Reporter. Conform Disney Digital Network, care a oferit de curând mai multe detalii despre acest proiect anunţat încă din luna mai, show-ul se va numi “Club Mickey Mouse” şi va putea fi vizionat via Facebook şi Instagram. Dacă în ceea ce priveşte dorinţa de a lansa un nou val de staruri tinere, proiectul “Club Mickey Mouse” se aseamănă cu cel original, în ceea ce priveşte conceptul, acest show nu este gândit ca o serie de varietăţi tv standard (aşa cum era precedentul), ci mai degrabă ca o serie de experienţe multimedia. Aşa se explică că reprezentanţii Disney au dorit ca echipa lor de talente (ce include şi coregrafi-dansatori, cântăreţi-compozitori) să fie alcătuită din tineri care se bucură deja de succes pe reţelele de socializare.
„Club Mickey Mouse este o oportunitate perfectă pentru noi să luăm un brand iconic, ce a lăsat atâta moştenire şi nostalgie, şi să-l facem relevant pentru o nouă generaţie„, spune Andrew Sugerman, director executiv al Disney Consumer Products şi Interactive Media, care mărturiseşte că publicul ţintă al acestui show sunt tinerii cosumatori. Distribuţia show-ului nu a fost încă anunţată, ştim doar că episoadele vor fi de durată scurtă şi vor fi difuzate, începând cu sfârşitul lui august, pe canalul Facebook My Oh Disney.