De la Johnnie, la Jane Walker - LIFE.ro
Sari la conținut

De la Johnnie, la Jane Walker

După mai bine de 100 de ani în care brandul a avut drept logo o prezenţă masculină, producătorii lansează din luna martie această ediţie limitată „Jane Walker Edition”.
Share this article

Celebrul brand de whisky scoţian ne îndeamnă să mergem mai departe. Bine-bine, dar „Keep walking. Johnnie Walker” este de ceva vreme sloganul acestui brand, realizat în tandem cu logo-ul binecunoscut! Da, însă de această dată, sloganul este valabil şi pentru femeile din lumea întreagă. Johnnie Walker a lansat Jane Walker, o ediţie black label limitată, care este dedicată ideii de egalitate de gen.

După mai bine de 100 de ani în care brandul a avut drept logo o prezenţă masculină, producătorii lansează din luna martie această ediţie limitată „Jane Walker Edition”.

 

 

Lansarea se întâmplă în luna dedicată istoriei femeilor (în Statele Unite), precum şi în preajma Zilei Internaţionale a Femeii.

Distribuitorii acestui brand au declarat că gestul lor este menit să sprijine egalitatea de şanse şi femeile din mediul de afaceri, din cultură sau politică. Astfel, compania va dona 1 dolar pentru fiecare sticlă produsă către organizaţii şi campanii nonprofit, aşa cum sunt Monumental Women, o mişcare care atrage atenţia că niciunul din monumentele din Central Park din New York nu onorează povestea unei femei sau She Should Run, un grup care încurajează femeile să intre în politică şi să candideze pentru funcţii reprezentative în stat. Potrivit companiei, numai către Monumental Women vor merge peste 150 de mii de dolari.

Agenţia de publicitate care s-a ocupat de realizarea acestei idei (şi a campaniei) a declarat că ideea unei ediţii limitate Jane Walker a fost gândită încă din 2016, atunci când Hillary Clinton candida la preşedinţia SUA şi ar fi urmat să fie lansată după ce aceasta ar fi câştigat alegerile.

Însă brandul a ales să îşi susţină principiile completând transformând sloganul său în „Keep Walking America”, iar acum să încerce să inspire femeile din lumea întreagă să ia atitudine.

Desigur, sunt voci (de femei mai ales) care consideră inoportună ideea brandului de whiskey.

 

 

Share this article

Citește mai multe


Creșterea taxelor | Ce se întâmplă cu banii de pensii ai românilor și cu investițiile la bursă
Cu investiții totale de 23,5 mld. lei pe bursă – adică aproape un sfert din banii de pensii private ai românilor – fo...
Creșterea taxelor | Biriș pune punctul pe ”i”: Pierdem miliarde din PNRR sau supărăm mediul de afaceri?
Pus în fața unui deficit bugetar scăpat de sub control, Guvernul României are în prezent de ales: crește impozitele ș...
Cum se simte oboseala cauzată de cancer. Apare aproape în toate tipurile de neoplasme avansate
Cum se simte oboseala de la cancer? Oboseala este un simptom comun al cancerelor avansate, însă acest tip de oboseală...
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu Sectorul fu...
Animalul de companie are o respirație urât mirositoare? Iată câteva cauze
Nimic nu se compară cu afecțiunea câinelui, cu excepția cazului în care animalul de companie are un caz grav de halit...
Cum dansează pe manele mireasa lui Oțil și nașa Roxana Ionescu. Ramona Olaru și Diana Munteanu, campioane și ele
Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu au făcut cununia religioasă duminică, 30 iulie, la 2 ani de când au devenit soț și s...
Spune-le și altora