Lexus face echipă cu muzicianul Mark Ronson pentru a-şi promova coupe-ul LC
În 2015, Lexus – companie japoneză de maşini de lux ce aparţine concernului Toyota – colabora cu Jude Law pentru “The Life RX”, campania de promovare a sofisticatului Lexus RX. Acum, Lexus face echipă cu muzicianul Mark Ronson pentru “Make Your Mark”, o campanie inedită de promovare a celui mai nou coupe al său, Lexus LC. Timp de câteva luni, cât va dura campania, Lexus şi Ronson vor prezenta fanilor (Ronson vs Toyota) experienţe uimitoare în domeniul muzicii, artei şi tehnologiei.
„Intotdeauna îmi place să fac echipă cu colaboratori inovatoari…. Când am fost abordat de Lexus pentru conceptul acestei campanii şi am văzut noul LC, am înţeles cât e de proaspăt şi interesant. Am fost atras de ideea folosirii muzicii pentru a inspira şi a crea o experienţă în jurul acestei maşini „, mărturiseşte producătorul, cântăreţul şi compozitorul britanic Mark Ronson, de cinci ori premiat cu Grammy şi cunoscut pentru albumele pe care le-a produs pentru artişti ca Amy Winehouse sau Adele. Una din experienţele inedite ale campaniei „Make Your Mark” a constat în realizarea, de către însuşi Ronson, a unui model de soundtrack prin accesarea unei platforme personalizate şi pe baza secvenţiatorului de muzică Novation Launchpad. Modelul, pe care îl va putea urma orice conducător de coupe LC în realizarea propriului soundtrack, este valabil pe lexus.eu.
“More than a car. A feeling”, aşa îşi prezintă Lexus noul coupe de lux LC, ce simbolizează începutul unei noi faze, după cum spun repezentanţii companiei, ce are ca scop crearea unei interdependenţe mult mai vizibilă între inginerie şi design. Formă aerodinamica şi curbe senzuale, motor V8 de 5,0 litri, 471 cai putere, o transmisie automată cu 10 trepte de viteză (premieră mondială pentru un automobil de lux), postură de pilotaj mărită pentru a asigura o conducere sportivă – se numără printre caracteristicile acestui cupe, produs exclusiv în Japonia (uzina Motomachi). Noul Lexus va ajunge în saloanele dealerilor europeni în luna august şi nu va atinge preţul de 100.000 de dolari.