Actriţa americană Gwyneth Paltrow a devenit ambasador al programelor de caritate susţinute de brandul eleveţian de ceasuri Frédérique Constant, informează Le Point, citat de News.ro.
Cu ocazia salonului de la Baselworld, Frédérique Constant a anunţat colaborarea cu Gwyneth Paltrow şi a lansat o nouă colecţie de ceasuri pentru femei. Angajată în diferite acţiuni umanitare încă din 2004, marca Frédérique Constant promite să susţină mai multe organizaţii de caritate, prin donarea a 50 de dolari (aproximativ 45 de euro) pentru fiecare ceas vândut din câteva dintre colecţiile sale, între care şi cea pe care a lansat-o la faimosul târg de ceasuri. De aceast program vor profita asociaţiile care militează pentru bolile cardiace, copii şi femei. O campanie de sensibilizare cu Gwyneth Paltrow tocmai a fost lansată în urmă cu câteva zile.
Noua colecţie, denumită Classics Delight, prezintă o serie de ceasuri elegante şi fine. Uşor de purtat, aceste noi bijuterii automate sunt luxoase, dar la un preţ rezonabil, modelele nedepăşind 2000 de euro. Împodobite cu o îmbrăcăminte din oţel sau bicoloră, ceasurile din colecţia Classics Delight de 33 mm diametru se poartă pe o brăţară a cărei curea prinde uşor manşeta, designul fiind clasic.
Începând cu 2004, Frédérique Constant s-a asociat cu un număr mare de evenimente caritabile, precum gala Global Gift sau întâlnirile organizate de revista Variety pe tema ”Power of Women”.