Cartier îşi relansează colecţia de ceasuri Panthere mai întâi online, pe Net-a-Porter, apoi în magazine
Brandul francez de bijuterii şi ceasuri de lux Cartier îşi relansează colecţia de ceasuri Panthere începând cu 2 mai, când aceasta va fi valabilă online pe Net-a-Porter, unul dintre cele mai cunoscute magazine online de fashion. Este pentru prima dată când Cartier colaborează cu un retailer online, noua colecţie de ceasuri urmând să intre şi în magazinele Cartier la o lună diferenţă după ce vor fi lansate pe platforma Net-a-Porter.
Lansat iniţial în 1983 dar scos din producţie în 2004, ceasul Panthere ajunge acum din nou pe piaţă în 12 variante, toate destinate exclusiv femeilor. Culori diferite (argintiul oţelului, galbenul aurului), varietate de finisaje şi forme (unele au opţional un cadru din diamnate), toate acestea caracterizează ceasurile colecţiei Cartier, ale căror preţuri variază între 3.200 şi 113.000 de lire sterline.
Faptul că brandul francez îşi lansează creaţiile online este o mişcare inteligentă dacă ne gândim că prin aceasta Cartier aduce colecţia Panthere nu doar în faţa cumpărătorului tradiţional, ci şi a celui tânăr şi nonconformist, care chiar şi-ar dori, poate, să cumpere un ceas Cartier prin intermediul unei aplicaţii, şi nu direct din magazin.