David Beckham "Born to Dare", o campanie Tudor Watches
“Atunci când fondatorul Rolex, Hans Wilsdorf, a lansat fratele mai mic al mărcii de ceasuri de lux, Tudor, a făcut acest lucru cu o viziune specifică în minte: una care include o abordare mai aventuroasă a vieţii”, scriu cei de la Esquire făcând referire la noua imagine a brandului Tudor Watches: David Beckham. Talentat, sexy, cu gustul aventurii, fotbalistul reprezintă brandul de ceasuri de lux Tudor în cea mai nouă campanie a sa, „Born to Dare„, ce se potriveşte mănuşă personalităţii jucătorului.
Dinamice, provocatoare, eclectice – aşa îşi defineşte brandul ceasurile Black Bay S & G, un ceas din oţel şi aur creat în stilul vintage şi Black Bay Chrono, ce îmbină mai multe elemente ale ceasurilor stil vintage Tudor. Concepute pentru a rezista condiţiilor extreme, ceasurile Tudor sunt destinate unui stil de viaţă îndrăzneţ, ce îmbină profesionalismul – Beckham este unul dintre cei mai buni fotbalişti din lume, devenit cunoscut graţie preciziei cu care juca pe terenul de fotbal – cu capacitatea de a empatiza – fotbalistul este apreciat pentru eforturile sale filantropice -. „Ceea ce m-a atras la brandul Tudor a fost atenţia acordată detaliilor pe care le puteam vedea la ceasurile lor. Apoi am învăţat despre istoria brandului, una de aventură, cu scufundări şi expediţii îndrăzneţe”, spune David Beckham. Nu este prima dată când Tudor Watches colaborează cu sportivi, la începutul anilor 2000, brandul a fost reprezentat de Tiger Woods (jucător american profesionist de golf).