Gigi Hadid a creat, împreună cu brandul Messika, o colecţie de bijuterii inspirată de punk rock
Gigi Hadid şi-a început cariera de model la vârsta de doi ani, când a pozat pentru Baby Guess, de atunci apărând pe copertele unor reviste importante şi defilând pe podiumuri în prezentarea unor designeri faimoşi. Acum, la cei 22 de ani, Hadid îşi completează cv-ul (în care intră şi un premiu de invidiat: modelul internaţional al anului la British Fashion Awards) cu o colecţie de bijuterii, a cărei creatoare este, alături de brandul francez de bijuterri Messika.
Hadid, devenită astfel primul ambasador oficial al brandului – care se poate lăuda cu fani precum Eva Longoria, Beyonce şi Kristen Stewart – a creat pentru această colecţie în ediţie limitată, numită „Move Addiction„, 12 piese inspirate de punk rock şi de dragostea ei pentru diamante.
Realizată în colaborare cu Valérie Messika, cea care a fondat brandul în urmă cu 20 de ani, colecţia cuprinde coliere transformabile, cercei şi inele delicate împodobite cu diamante roz, albe sau galbene. Colaborarea include, de asemenea, patru piese de haute couture: un colier “choker” (la baza gâtului) şi unul lung, un inel şi cercei “ear cuff”, toate îmbinând eleganţa franceză cu o estetică rebelă, ce-i este atribuită de obicei lui Hadid.
„Mi-a plăcut să lucrez cu Gigi. Gustul ei pentru detaliu şi discernământul ei m-au cucerit complet„, spune Valérie Messika, citată de The Telegraph, mărturisind că “Gigi este întruchiparea femeii Messika – spontană, însorită şi luminată„.
Pentru campania care va apărea în reviste în această toamnă, Mert Alas şi Marcus Piggott, celebrii fotografii de modă, au fotografiat-o pe Gici Hadid într-o atmosferă încărcată de mister, cu umbre şi lumini colorate. Bijuteriile colecţiei „Add Movement” vor fi disponibile în magazinele Messika (prezente în 55 de ţări) începând cu luna viitoare. Până atunci, acestea pot fi găsite exclusiv la Messika Paris. Preţul unui inel porneşte de la 980 de dolari, în timp ce un colier poate costa 60.000 de dolari.