Sofie şi Grayson, cele mai noi smartwatch-uri ale brandului de lux Michael Kors
“Pentru mine e clar că moda viitorului va combina designul, stilul personal şi tehnologia inovatoare”, mărturiseşte Michael Kors, designerul american care a lansat de curând două modele de smartwatche-uri de lux.
Sofie şi Grayson, cum au fost numite aceste noi modele – primul destinat femeilor, al doilea, bărbaţilor -, ce îmbină eleganţa cu sportul, fac parte dintr-o categorie mai largă a brandului, Michael Kors Access, şi sunt rezultatul colaborării lui Michael Kors (fondatorul companiei Michael Kors Holdings, care produce accesorii, ceasuri, bijuterii, încălţăminte şi parfumuri) cu Google.
Alegerea perfectă pentru “utilizatorii care doresc să poarte ceasuri atât de elegante şi funcţionale“, după cum crede David Singleton, reprezentant Google Android Engineering, Sofie şi Grayson promit să facă viaţa mai uşoară.
Ambele modele oferă notificări personalizate privind activităţi precum somnul sau orele de fitness, conţin o aplicaţie care permite adăugarea fotografiilor personale pe partea superioară a ceasului precum şi conectarea la contul de Instagram al utilizatorului, au display-uri touchscreen Amoled şi sunt compatibile cu telefoanele Android şi iOS.
Sofie, spre exemplu, va avea opt opţiuni diferite pentru brăţară şi placare şi şapte posibilităţi de prindere a curelelor, în timp ce Grayson va fi valabil în patru variante (albastru, negru, auriu şi argintiu).
Preţul de pornire al acestor ceasuri va fi 350 de doalri şi vor putea fi achiziţionate în curând de pe michaelkors.com şi din magazinele Michael Kors.